loading...

مرجع رسمی مقالات تخصصی سئو

بازدید : 132
دوشنبه 3 آذر 1399 زمان : 10:20


تگ "Rel="nofollow را می قدرت با امر تحت به عمل پیروزی:

Best سئو Ever!

لینک و پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش حدوداَ همۀ آنان را نادیده میگیرند. صرفا یک استثنا در این مورد وجود داراست سئو سايت و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که مالک تارنما دوست ندارد لینک و پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه تارنما اشاره گردیده، تعبیر و تفسیر گردد.

همان طور که میدانید صفت Nofollow به طور زیر الفظی به موتورهای کاوش امر میدهد که لینکی را دنبال نکنند (هر تعدادی در بعضی از مورد ها این پیوند ها نیز دنبال میشوند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وبسایت ها یاری می نماید از نظرها و لینک و پیوند های اسپم به طور اتوماتیک پرهیز نمایند. لینک و پیوند هایی که تگ nofollow دارا هستند بوسیله هر موتور جستجویی به نحوه متفاوتی تعبیر می گردند، ولی روشن میباشد که همچون پیوند های عادی با آنان واکنش نمی‌کنند.

آیا پیوند های nofollow بد می‌باشند؟
اگرچه پیوند های nofollow همچون لینک و پیوند های Follow باارزش نیستند، البته چنین پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل لینک و پیوند پیوند بیلدینگ وبسایت ها محسوب میشوند. یک تارنما با لینک و پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این مورد به هیچ وجهً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای درجه بندی نشان می‌دهد که وب سایت هایی که سکو فراتر دارا هستند، درصد بیشتری از پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر موردها، آنان لینک و پیوند های nofollow را دنبال نمیکنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای مرتبه بندی ندارند. اصولا! به کار گیری از لینک و پیوند های nofollow سبب می‌گردد گوگل لینک و پیوند غرض را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این لینک و پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می‌شوند. با این وجود ، بیشتر صاحبان تارنما ها بر این باورند که حتی یک پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا قادر است تحت عنوان علامت اعتماد و اعتبار تعبیروتفسیر خواهد شد.

بینگ و یاهو
بینگ که نتیجه ها کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که لینک و پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر چندین خزندگان آن‌ها ممکن میباشد از این لینک و پیوند ها برای یافتن صفحه ها تازه در یک وبسایت استعمال نمایند.به این ترتیب، اگرچه این موتور کاوش این پیوند ها را دنبال می نماید، ولی از آن‌ها برای محاسبات مرتبه بندی خویش استعمال نمی نماید.

استعمال از عبارات کلیدی و نشانه گیری مخاطبان
همان گونه که میدانید لغات کلیدی برای پروسه کاوش یک مسئله ضروری میباشد. لغت ها کلیدی آجرهای تولید کننده موتورهای کاوش و گویش قانونی شان میباشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر پایه ی اینترنت مانند گوگل) مبنی بر لغت ها کلیدی عمل می نمایند. هنگامی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را میخزند و ایندکس می نمایند آن‌ها پیگیر کلمه ها کلیدی مو جود در آن می باشند. میلیون ها مقر دادۀ کوچک وجود دارا‌هستند که هر یک از آنان بر روی یک عبارت یا این که واژه کلیدی خاص تمرکز دارا‌هستند (به جای‌اینکه مجموع آنان بر روی یک مقر داده پهناور نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن میدهند داده های لازم خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

روشن میباشد که در صورتیکه بخواهید شیت شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش مرتبه ای داشته باشد، می بایست این کلمه و واژه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به عمل ببرید.

کلمه ها کلیدی
لغات کلیدی مراد و نحوۀ تعامل ما با موتورهای کاوش را معین می نمایند. وقتی که واژه کلیدی را برای کاوش وارد میکنیم، موتور کاوش در پی صفحاتی می‌گردد که از این عبارت در محتوای خویش به کار گیری کرده اند و آن‌گاه داده ها را بازخوانی می نماید. ترتیب لغات، املا و تلفظ واژه و کلمه کلیدی قادر است اطلاعاتی مازاد برای موتورهای کاوش مهیا آورد تا بتوانند نتیجه ها بهتری در چنگ یوزرها قرار دهند و صفحه ها را بهتر مرتبه بندی نمایند.

موتور کاوش نحوۀ استعمال عبارات کلیدی را در یک کاغذ اندازه گیری می نماید تا رابطه آن با کوئری متبوع را گزینش کند. یک کدام از شایسته ترین طرز ها برای seo جايگاه بندی برگه این میباشد که از عبارات کلیدی که میخواهید در نتیجه ها جستجویشان جايگاه بالایی داشته باشید در تیتر، متن محتو و متا دیتا استعمال نمائید.

هنگامی که بر روی لغت ها کلیدی خاصی تمرکز می‌کنید، رقابت جان دار را برای خویش کمتر کرده و بخت خویش چهت نیل به سکو های بالای نتیجه ها کاوش را بالا می‌برید. نمودار ذیل رابطه کلمه و واژه عظیم ای همانند کتاب را با یک تیتر خاص مانند قصه دو شهر مقایسه نموده است. بدین نکته اعتنا داشته باشید که اگرچه حاصل متعددی برای کلمه های وسیع و پر استفاده وجود دارااست، البته نتیجه ها به دست آمده برای یک واژه و کلمه خاص کمتر میباشد. این زمینه نشان میدهد که کلمه و واژه یا این که عبارت های خاص رقابت کمتری دارا‌هستند.

به کارگیری خطا از عبارات کلیدی
از مقطع ظهور پدیده موتورهای کاوش، برخی از اشخاص از عبارات کلیدی به طوری استفاه می نمایند تا بتوانند حاصل به دست آمده در موتورهای کاوش را ویرایش کنند. این عمل ها در برگیرنده به کار گیری بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی (Stuffing) در متن، نشانی وب سایت، متا تگ ها و لینک و پیوند ها میباشد. متاسفانه این تاکتیک بیشتر از آنکه برای شما سود داشته باشد، به وب سایت تان ضرروزیان میزند.

شایسته ترین طریق برای کاربرد عبارات کلیدی این میباشد که آنان را به طور طبیعی و استراتژیک استعمال فرمایید. درصورتی که واژه و کلمه کلیدی مقصود شما "ساختمان بلند ایفل" میباشد، بهتر میباشد که محتوایی در رابطه ساختمان بلند ایفل، تاریخچه آن و هر آنچه که به ساختمان بلند ایفل مربوط میباشد، ساخت‌و‌ساز فرمائید. از سوی دیگر، در حالتی که بخواهید به آسانی کلمه ساختمان بلند ایفل را در یک شیت با متن غیر دارای ربط قرار دهید، تلاشتان به طور کاملً بی خودی خواهد بود.

غرض به کار گیری از عبارات کلیدی این وجود ندارد که برای کل لغت ها کلیدی سکو بالایی داشته باشید. مقصود این میباشد که برای کلمه ها کلیدی مرتبه بالا داشته باشید که می‌توانید خدماتی را در قبالشان ارائه فرمایید.

بهینه سازی داخلی تارنما یا این که بهینه سازی On-Page
seo داخلی وبسایت یا این که seo On-Page به کارگیری از لغت ها کلیدی و نشانه گیری یوزرها بر طبق آن‌ها، هنوز هم نصیب مهمی از الگوریتم مرتبه بندی موتورهای کاوش محسوب میگردند. به این ترتیب ما می‌توانیم با به کارگیری از این تکنیک ها شیت seo گردیده ای را ساخت کنیم. ما در ایزی اینترنت تجربه های بخش اعظمی در این باره کسب کرده ایم. سفارش میکنیم از عبارات کلیدی به طور ذیل استعمال نمائید:

دست کم یکبار در تگ تیتر از واژه کلیدی خویش به کار گیری نمایید. همت فرمایید کلمه و واژه کلیدی به اولِ عبارت یا این که گزاره مجاورت خیس باشد (پیرو این آیتم را ارزیابی خوا هیم کرد).
بهتر میباشد واژه کلیدی خویش را در حوالی بالای شیت قرار دهید.
دستکم دو یا این که سه توشه از عبارات مترادف و هم معنی به مکان کلمه و واژه کلیدی خویش در بدنه متن استعمال نمایید. در صورتی‌که که متن تان طولانی میباشد می‌توانید بیشتر از این تعداد نیز از واژه و کلمه کلیدی تان و مترادف هایش به کار گیری نمائید، ولی تجربه نشان داده میباشد که تعداد بیشتر تاثیری بر روی درجه بندی ندارد.
دستکم یک توشه از کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش در تگ Alt هر تصویر استعمال فرمائید. این عمل خیر صرفا قادر است به جستجوی محتوای شما در اینترنت یاری دهد، بلکه در جستجوی تصاویر نیز بر روی درجه بندی شما تاثیر خواهد گذاشت و به ندرت سبب ارتقا ترافیک تارنما تان می گردد.
کلمه و واژه کلیدی خویش را دستکم یک توشه در نشانی کاغذ (URL) به عمل ببرید.
واژه کلیدی متبوع خویش را دست‌کم یک توشه در تگ توضیحات متا بگنجانید. بدین نکته اعتنا داشته باشید که تگ توضیحات متا برای سکو بندی بوسیله موتورهای کاوش به فعالیت نمی رود، البته به شما یاری می نماید کلیک های بیشتری از روش صفحه های حاصل کاوش به دست آورید. به همین خیال و خاطر تگ توضیحات متا به ریچ اسنیپت تبدیل شده‌است که بوسیله موتورهای کاوش گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.
تگ تیتر
تیتر یا این که Title در یک برگه به این معنا میباشد که شما تعریف ظریف و هوشمندی از محتوای برگه خویش ارائه میکنید. انجام این عمل برای سئو موتورهای کاوش و تجربیات کاربری ضروری میباشد. از آنجایی که تگ تیتر نصیب مهمی از seo وبسایت برای موتورهای کاوش اسست، تمرینات پایین برای تولید تگ تیتر مطلوب میتواند برای سئوی تارنما بسیار عالی باشد.

سفارش هایی که در تحت مشاهده میکنید، فرایند ضروری برای seo تگ تیتر برای موتورهای کاوش را نشان میدهد:

راجع به ارتفاع تگ تیتر خویش هوشیار باشید
به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش صرفا 65 الی 75 کاراکتر نخستین تگ تیتر را در حاصل کاوش نشان میدهند و در صورتی‌که که تیتر ورقه طولانی خیس باشد از "..." به کار گیری می نمایند. همینطور، این ضابطه کلی برای بیشتر کانال های اجتماعینیز صحت می نماید. براین اساس در شرایطی‌که میخواهید تگ تیتر قابل قبولی داشته باشید در تعیین تگ تیتر خویش توجه فرمائید. اما در صورتیکه کلمه ها کلیدی زیادی را می‌خواهید غرض قرار دهید و وجود آن‌ها در تگ تیتر برای سکو بندی ضروری میباشد می‌توانید تیتر خویش را طولانی خیس تعیین فرمایید.

عبارات کلیدی اصلی را در اولِ تگ تیتر قرار دهید
هر چقدر عبارات کلیدی شما به اولِ تگ تیتر مجاورت خیس باشد برای سکو بندی وبسایت تان اثر گذار خیس خواهد بود چون یوزرها بیشتر به اولِ جمله‌ها جانور در حاصل کاوش نگاه می نمایند.

برندینگ را در تگ تیتر خویش قرار دهید
شما میتوانید تگ تیتر های خویش را با اسم برندتان به انتها برسانید. این فعالیت سبب ساز ارتقاء تدبیر از مارک می‌گردد و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای کاوش ساخت می نماید. بعضی از وقت ها قرار دادن اسم مارک در اولِ تگ تیتر می‌تواند معنادار باشد. از آنجایی که لغات مو جود در اولِ تگ تیتر وزن و قیمت بیشتری دارا‌هستند. براین اساس در زمینه ی کلمات و عبارات کلیدی که در‌این وضعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.

خوانا بودن و تاثیرات احساساتی و عاطفی تگ تیتر را در لحاظ بگیرید
تگ تیتر بایستی توصیفی و خوانا باشد. تگ تیتر او‌لین واکنش بازدیدکننده با مارک شماست و بایستی بتواند شم مثبتی را به وی انتقال دهد. ساخت تگ تیتر قانع کننده و جالب به شما امداد خواهد کرد اعتنا اشخاص را در موتورهای کاوش به خویش جلب نمائید و از این شیوه بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب کنید. این مسئله ذکر می نماید که seo خیر صرفا در رابطه سئو تارنما و کاربرد استراتژیک لغات کلیدی میباشد، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می گردد.

متا تگ چه چیزی است؟
متا تگ ها اساسا تحت عنوان فیلتری برای ارائه داده ها در رابطه محتوای سایت ها در لحاظ گرفته می گردند. یکسری گزینه از متا تگ های همگانی به شرح تحت میباشد:

متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش را می اقتدار برای در دست گرفتن عمل خزنده های موتورهای کاوش در هر کاغذ از تارنما گزینه استعمال قرار بخشید. نحوه های زیادی برای به کار گیری از این متا تگ ها برای در اختیار گرفتن اخلاق موتورهای کاوش وجود داراست:

index/noindex به موتورهای کاوش میگوید که خزنده های آنان ورقه متبوع را بخزند یا این که نه. در‌حالتی که شما مورد Noindex را تعیین نمائید ورقه متبوع در موتورهای کاوش ایندکس نخواهد شد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش فرض می نمایند که همگی صفحه ها مو جود در وبسایت قابل ایندکس میباشند. به این ترتیب به کار گیری از مقدار Index کلاً غیر ضروری میباشد.
follow/nofollow به موتورهای کاوش میگوید که پیوند های جان دار در یک شیت را می بایست دنبال نمایند یا این که نه. درصورتی که شما مورد Nofollow را گزینش فرمائید، موتورهای کاوش بعداز کشف پیوند، آن را نادیده می‌گیرند. به صورت پیش فرض، تمامی صفحه های تگ Follow را دارا هستند.
noarchive بازدارنده از ذخیره شدن ورژن کَش گردیده یک شیت بوسیله موتورهای کاوش می‌شود. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش ورژن های آشکار از کلیه صفحه ها ایندکس گردیده را نگه می دارا هستند.
nosnippet به موتورهای کاوش می‌گوید که می بایست از اکران متن توصیفی در کنار تیتر ورقه و URL در نتیجه ها کاوش دوری نمایند.
noodp/noydir تگ های خاصی میباشند که به موتورهای کاوش میگویند نباید اسنیپت های توصیفی راجع‌به ورقه را از دایرکتوری هایی مانند DMOZ یا این که یاهو به دست آورند.
تگ توضیحات متا
از تگ توضیحات متا تحت عنوان توضیح کوتاهی از محتوای برگه استعمال میشود. موتورهای کاوش از لغات کلیدی مو جود درین تگ برای جايگاه بندی استعمال نمی‌کنند، البته توضیحات متا اولی منبع برای اسنپیت هایی از متن میباشد که در ذیل لینک و پیوند ها در موتورهای کاوش اکران داده میشوند.

توضیحات متا تحت عنوان یک متن تبلیغاتی فعالیت می نماید و می‌تواند اعتنا بازدید کننده را به خویش جلب کند. به همین خیال مهم‌ترین نصیب از بازاریابی موتورهای کاوش میباشد. ساخت‌و‌ساز یک توضیح قانع کننده و جالب با به کارگیری از لغت ها کلیدی اصلی می‌تواند نرخ کلیک بالاتری را از کاغذ نتیجه ها به دست آورد.

توضیحات متا می‌تواند هر طولی داشته باشد، ولی موتورهای کاوش عمدتاً اسنیپت های بیشتر از 160 کاراکتر را تماما اکران نمی دهند. به همین خیال و خاطر استعمال از این آیتم تحت عنوان محدوده مطلوب، هوشمندانه خواهد بود.

در نبود توضیحات متا، موتورهای کاوش، اسنیپت جستجویی را از دیگر عنصرها مو جود در شیت تولید می نمایند. برای صفحاتی که لغات کلیدی و موضوعات مختلفی را غرض قرار می‌دهند، این یک تاکتیک دارای اعتبار به حساب آورده می شود.

ساختار نشانی تارنما
نشانی صفحه ها وبسایت (URL ها) قیمت بسیار متعددی از نگرش موتورهای کاوش دارا هستند. این نشانی ها در یک‌سری شرایط اصلی ظواهر می گردند:

از آنجایی که موتورهای کاوش نشانی ها را در حاصل نشان میدهند، استعمال صحیح از آنان قادر است بر روی نرخ کلیک و چشم شدن وب سایت تاثیر بگذارد. این نشانی ها همینطور برای جايگاه بندی صفحه های گزینه به کارگیری قرار میگیرند و آنهایی که نامشان در برگیرنده کوئری های کاوش میباشد در مجموع، سعی بهتری نسبت به بقیه تارنما ها دارا هستند.

همان طور که میدانید نشانی های تارنما در نوار نشانیِ مرورگر ها نیز نشان داده میگردند. اگرچه این مورد تاثیر بسیار اندکی بر روی موتورهای کاوش داراست، ولی ساختار URL ضعیف میتواند تجربه کاربری را مجموعاَ نابود سازد.

نشانی بالا تحت عنوان انکر تکست گزینه به کارگیری قرار میگیرد که به تارنما مرجع اشاره داراست. براین اساس تولید یک URL خوب میتواند تاثیر مثبتی بر روی بهینه سازی داشته باشد.

راهنمای ساخت‌و‌ساز URL
خودتان را مکان استفاده کننده قرار دهید و از دید وی به نشانی وبسایت و صفحه های خویش نگاه فرمائید. در صورتی بتوانید نشانی جانور را به آسانی بخوانید و محتوای آن را حدس بزنید، URL شما توصیفی میباشد. نیازی وجود ندارد همگی جزئیات را در نشانی خویش به فعالیت بگیرید، ولی کارایی فرمائید مسئله محتوا را با به کار گیری از آن در مشت استفاده کننده قرار دهید.

نشانی های تارنما تان هر چه کوتاه خیس باشند، بهتر میباشد
در حالیکه URL های توصیفی بسیار اصلی می باشند، پایین آمدن اندازه آن میتواند نشانی برگه را در حاصل کاوش تماما اکران دهد. در‌این حالت به خیال و خاطر سپاری نشانی و نسخه برداری کردن آن ریلکس خیس می‌شود.

به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در نشانی تارنما اساسی میباشد (البته استعمال بیش تر از حد از آن می‌تواند خطرناک باشد)
در‌حالتی که شیت شما کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت خاصی را غرض قرار می‌دهد، مطمئن باشید که آن را در نشانی خویش قرار داده اید. با این وجود بهتر میباشد به خیال داشته باشید که استعمال بیش تر از حد از عبارات کلیدی برای سئوی وب سایت شما خوب وجود ندارد و تاثیر معکوسی خواهد داشت.


تگ "Rel="nofollow را می قدرت با امر تحت به عمل پیروزی:

Best سئو Ever!

لینک و پیوند ها ممکن میباشد تگ ها و صفات متعددی داشته باشند. موتورهای کاوش حدوداَ همۀ آنان را نادیده میگیرند. صرفا یک استثنا در این مورد وجود داراست سئو سايت و آن هم تگ "Rel="nofollow میباشد. در نمونه بالا افزودن تگ "Rel="nofollow به پیوند، به موتورهای کاوش میگوید که مالک تارنما دوست ندارد لینک و پیوند متبوع تحت عنوان تاییدیه تارنما اشاره گردیده، تعبیر و تفسیر گردد.

همان طور که میدانید صفت Nofollow به طور زیر الفظی به موتورهای کاوش امر میدهد که لینکی را دنبال نکنند (هر تعدادی در بعضی از مورد ها این پیوند ها نیز دنبال میشوند). تگ nofollow روشی میباشد که به صاحبان وبسایت ها یاری می نماید از نظرها و لینک و پیوند های اسپم به طور اتوماتیک پرهیز نمایند. لینک و پیوند هایی که تگ nofollow دارا هستند بوسیله هر موتور جستجویی به نحوه متفاوتی تعبیر می گردند، ولی روشن میباشد که همچون پیوند های عادی با آنان واکنش نمی‌کنند.

آیا پیوند های nofollow بد می‌باشند؟
اگرچه پیوند های nofollow همچون لینک و پیوند های Follow باارزش نیستند، البته چنین پیوند هایی تحت عنوان نصیب طبیعیِ پروفایل لینک و پیوند پیوند بیلدینگ وبسایت ها محسوب میشوند. یک تارنما با لینک و پیوند های داخلی فراوان میتواند پیوند های nofollow بیشتری نیز داشته باشد و این مورد به هیچ وجهً چیز بدی وجود ندارد. در واقعیت، فاکتورهای درجه بندی نشان می‌دهد که وب سایت هایی که سکو فراتر دارا هستند، درصد بیشتری از پیوند های دریافتی nofollow را در مشت دارا‌هستند.

گوگل
گوگل ذکر نموده است که در بیشتر موردها، آنان لینک و پیوند های nofollow را دنبال نمیکنند و این سیرتکامل لینک و پیوند ها ارزشی برای مرتبه بندی ندارند. اصولا! به کار گیری از لینک و پیوند های nofollow سبب می‌گردد گوگل لینک و پیوند غرض را از نمودار کلی تارنما بیرون نماید. این لینک و پیوند ها هیچ وزنی ندارند و تحت عنوان متن HTML تعبیر می‌شوند. با این وجود ، بیشتر صاحبان تارنما ها بر این باورند که حتی یک پیوند nofollow از سایتی با آتوریتی بالا قادر است تحت عنوان علامت اعتماد و اعتبار تعبیروتفسیر خواهد شد.

بینگ و یاهو
بینگ که نتیجه ها کاوش در یاهو را نیز مهیا می نماید، ذکر نموده است که لینک و پیوند های nofollow را در نمودار لینک و پیوند ها قرار نمی دهد. هر چندین خزندگان آن‌ها ممکن میباشد از این لینک و پیوند ها برای یافتن صفحه ها تازه در یک وبسایت استعمال نمایند.به این ترتیب، اگرچه این موتور کاوش این پیوند ها را دنبال می نماید، ولی از آن‌ها برای محاسبات مرتبه بندی خویش استعمال نمی نماید.

استعمال از عبارات کلیدی و نشانه گیری مخاطبان
همان گونه که میدانید لغات کلیدی برای پروسه کاوش یک مسئله ضروری میباشد. لغت ها کلیدی آجرهای تولید کننده موتورهای کاوش و گویش قانونی شان میباشند. در واقعیت، دانش و علم کلی بازخوانی داده ها (همانند موتورهای کاوش بر پایه ی اینترنت مانند گوگل) مبنی بر لغت ها کلیدی عمل می نمایند. هنگامی که خزندگان موتورهای کاوش، محتوای سایتی را میخزند و ایندکس می نمایند آن‌ها پیگیر کلمه ها کلیدی مو جود در آن می باشند. میلیون ها مقر دادۀ کوچک وجود دارا‌هستند که هر یک از آنان بر روی یک عبارت یا این که واژه کلیدی خاص تمرکز دارا‌هستند (به جای‌اینکه مجموع آنان بر روی یک مقر داده پهناور نگه داشته شوند). این مقر اطلاعات به موتورهای کاوش اذن میدهند داده های لازم خویش را در پهنا یکسری ثانیه بازخوانی کنند.

روشن میباشد که در صورتیکه بخواهید شیت شما برای واژۀ کیف در موتورهای کاوش مرتبه ای داشته باشد، می بایست این کلمه و واژه را در قسمتی از محتوای خویش که ایندکس می توان به عمل ببرید.

کلمه ها کلیدی
لغات کلیدی مراد و نحوۀ تعامل ما با موتورهای کاوش را معین می نمایند. وقتی که واژه کلیدی را برای کاوش وارد میکنیم، موتور کاوش در پی صفحاتی می‌گردد که از این عبارت در محتوای خویش به کار گیری کرده اند و آن‌گاه داده ها را بازخوانی می نماید. ترتیب لغات، املا و تلفظ واژه و کلمه کلیدی قادر است اطلاعاتی مازاد برای موتورهای کاوش مهیا آورد تا بتوانند نتیجه ها بهتری در چنگ یوزرها قرار دهند و صفحه ها را بهتر مرتبه بندی نمایند.

موتور کاوش نحوۀ استعمال عبارات کلیدی را در یک کاغذ اندازه گیری می نماید تا رابطه آن با کوئری متبوع را گزینش کند. یک کدام از شایسته ترین طرز ها برای seo جايگاه بندی برگه این میباشد که از عبارات کلیدی که میخواهید در نتیجه ها جستجویشان جايگاه بالایی داشته باشید در تیتر، متن محتو و متا دیتا استعمال نمائید.

هنگامی که بر روی لغت ها کلیدی خاصی تمرکز می‌کنید، رقابت جان دار را برای خویش کمتر کرده و بخت خویش چهت نیل به سکو های بالای نتیجه ها کاوش را بالا می‌برید. نمودار ذیل رابطه کلمه و واژه عظیم ای همانند کتاب را با یک تیتر خاص مانند قصه دو شهر مقایسه نموده است. بدین نکته اعتنا داشته باشید که اگرچه حاصل متعددی برای کلمه های وسیع و پر استفاده وجود دارااست، البته نتیجه ها به دست آمده برای یک واژه و کلمه خاص کمتر میباشد. این زمینه نشان میدهد که کلمه و واژه یا این که عبارت های خاص رقابت کمتری دارا‌هستند.

به کارگیری خطا از عبارات کلیدی
از مقطع ظهور پدیده موتورهای کاوش، برخی از اشخاص از عبارات کلیدی به طوری استفاه می نمایند تا بتوانند حاصل به دست آمده در موتورهای کاوش را ویرایش کنند. این عمل ها در برگیرنده به کار گیری بیشتراز حد از کلمه ها کلیدی (Stuffing) در متن، نشانی وب سایت، متا تگ ها و لینک و پیوند ها میباشد. متاسفانه این تاکتیک بیشتر از آنکه برای شما سود داشته باشد، به وب سایت تان ضرروزیان میزند.

شایسته ترین طریق برای کاربرد عبارات کلیدی این میباشد که آنان را به طور طبیعی و استراتژیک استعمال فرمایید. درصورتی که واژه و کلمه کلیدی مقصود شما "ساختمان بلند ایفل" میباشد، بهتر میباشد که محتوایی در رابطه ساختمان بلند ایفل، تاریخچه آن و هر آنچه که به ساختمان بلند ایفل مربوط میباشد، ساخت‌و‌ساز فرمائید. از سوی دیگر، در حالتی که بخواهید به آسانی کلمه ساختمان بلند ایفل را در یک شیت با متن غیر دارای ربط قرار دهید، تلاشتان به طور کاملً بی خودی خواهد بود.

غرض به کار گیری از عبارات کلیدی این وجود ندارد که برای کل لغت ها کلیدی سکو بالایی داشته باشید. مقصود این میباشد که برای کلمه ها کلیدی مرتبه بالا داشته باشید که می‌توانید خدماتی را در قبالشان ارائه فرمایید.

بهینه سازی داخلی تارنما یا این که بهینه سازی On-Page
seo داخلی وبسایت یا این که seo On-Page به کارگیری از لغت ها کلیدی و نشانه گیری یوزرها بر طبق آن‌ها، هنوز هم نصیب مهمی از الگوریتم مرتبه بندی موتورهای کاوش محسوب میگردند. به این ترتیب ما می‌توانیم با به کارگیری از این تکنیک ها شیت seo گردیده ای را ساخت کنیم. ما در ایزی اینترنت تجربه های بخش اعظمی در این باره کسب کرده ایم. سفارش میکنیم از عبارات کلیدی به طور ذیل استعمال نمائید:

دست کم یکبار در تگ تیتر از واژه کلیدی خویش به کار گیری نمایید. همت فرمایید کلمه و واژه کلیدی به اولِ عبارت یا این که گزاره مجاورت خیس باشد (پیرو این آیتم را ارزیابی خوا هیم کرد).
بهتر میباشد واژه کلیدی خویش را در حوالی بالای شیت قرار دهید.
دستکم دو یا این که سه توشه از عبارات مترادف و هم معنی به مکان کلمه و واژه کلیدی خویش در بدنه متن استعمال نمایید. در صورتی‌که که متن تان طولانی میباشد می‌توانید بیشتر از این تعداد نیز از واژه و کلمه کلیدی تان و مترادف هایش به کار گیری نمائید، ولی تجربه نشان داده میباشد که تعداد بیشتر تاثیری بر روی درجه بندی ندارد.
دستکم یک توشه از کلمه و واژه کلیدی متبوع خویش در تگ Alt هر تصویر استعمال فرمائید. این عمل خیر صرفا قادر است به جستجوی محتوای شما در اینترنت یاری دهد، بلکه در جستجوی تصاویر نیز بر روی درجه بندی شما تاثیر خواهد گذاشت و به ندرت سبب ارتقا ترافیک تارنما تان می گردد.
کلمه و واژه کلیدی خویش را دستکم یک توشه در نشانی کاغذ (URL) به عمل ببرید.
واژه کلیدی متبوع خویش را دست‌کم یک توشه در تگ توضیحات متا بگنجانید. بدین نکته اعتنا داشته باشید که تگ توضیحات متا برای سکو بندی بوسیله موتورهای کاوش به فعالیت نمی رود، البته به شما یاری می نماید کلیک های بیشتری از روش صفحه های حاصل کاوش به دست آورید. به همین خیال و خاطر تگ توضیحات متا به ریچ اسنیپت تبدیل شده‌است که بوسیله موتورهای کاوش گزینه به کار گیری قرار می‌گیرد.
تگ تیتر
تیتر یا این که Title در یک برگه به این معنا میباشد که شما تعریف ظریف و هوشمندی از محتوای برگه خویش ارائه میکنید. انجام این عمل برای سئو موتورهای کاوش و تجربیات کاربری ضروری میباشد. از آنجایی که تگ تیتر نصیب مهمی از seo وبسایت برای موتورهای کاوش اسست، تمرینات پایین برای تولید تگ تیتر مطلوب میتواند برای سئوی تارنما بسیار عالی باشد.

سفارش هایی که در تحت مشاهده میکنید، فرایند ضروری برای seo تگ تیتر برای موتورهای کاوش را نشان میدهد:

راجع به ارتفاع تگ تیتر خویش هوشیار باشید
به خیال داشته باشید که موتورهای کاوش صرفا 65 الی 75 کاراکتر نخستین تگ تیتر را در حاصل کاوش نشان میدهند و در صورتی‌که که تیتر ورقه طولانی خیس باشد از "..." به کار گیری می نمایند. همینطور، این ضابطه کلی برای بیشتر کانال های اجتماعینیز صحت می نماید. براین اساس در شرایطی‌که میخواهید تگ تیتر قابل قبولی داشته باشید در تعیین تگ تیتر خویش توجه فرمائید. اما در صورتیکه کلمه ها کلیدی زیادی را می‌خواهید غرض قرار دهید و وجود آن‌ها در تگ تیتر برای سکو بندی ضروری میباشد می‌توانید تیتر خویش را طولانی خیس تعیین فرمایید.

عبارات کلیدی اصلی را در اولِ تگ تیتر قرار دهید
هر چقدر عبارات کلیدی شما به اولِ تگ تیتر مجاورت خیس باشد برای سکو بندی وبسایت تان اثر گذار خیس خواهد بود چون یوزرها بیشتر به اولِ جمله‌ها جانور در حاصل کاوش نگاه می نمایند.

برندینگ را در تگ تیتر خویش قرار دهید
شما میتوانید تگ تیتر های خویش را با اسم برندتان به انتها برسانید. این فعالیت سبب ساز ارتقاء تدبیر از مارک می‌گردد و نرخ کلیک بیشتری را در موتورهای کاوش ساخت می نماید. بعضی از وقت ها قرار دادن اسم مارک در اولِ تگ تیتر می‌تواند معنادار باشد. از آنجایی که لغات مو جود در اولِ تگ تیتر وزن و قیمت بیشتری دارا‌هستند. براین اساس در زمینه ی کلمات و عبارات کلیدی که در‌این وضعیت قرار می دهید، هوشیار باشید.

خوانا بودن و تاثیرات احساساتی و عاطفی تگ تیتر را در لحاظ بگیرید
تگ تیتر بایستی توصیفی و خوانا باشد. تگ تیتر او‌لین واکنش بازدیدکننده با مارک شماست و بایستی بتواند شم مثبتی را به وی انتقال دهد. ساخت تگ تیتر قانع کننده و جالب به شما امداد خواهد کرد اعتنا اشخاص را در موتورهای کاوش به خویش جلب نمائید و از این شیوه بازدید کننده بیشتری به سمت سایتتان جذب کنید. این مسئله ذکر می نماید که seo خیر صرفا در رابطه سئو تارنما و کاربرد استراتژیک لغات کلیدی میباشد، بلکه به تجربه کاربری نیز مربوط می گردد.

متا تگ چه چیزی است؟
متا تگ ها اساسا تحت عنوان فیلتری برای ارائه داده ها در رابطه محتوای سایت ها در لحاظ گرفته می گردند. یکسری گزینه از متا تگ های همگانی به شرح تحت میباشد:

متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش
متا تگ در دست گرفتن ربات های کاوش را می اقتدار برای در دست گرفتن عمل خزنده های موتورهای کاوش در هر کاغذ از تارنما گزینه استعمال قرار بخشید. نحوه های زیادی برای به کار گیری از این متا تگ ها برای در اختیار گرفتن اخلاق موتورهای کاوش وجود داراست:

index/noindex به موتورهای کاوش میگوید که خزنده های آنان ورقه متبوع را بخزند یا این که نه. در‌حالتی که شما مورد Noindex را تعیین نمائید ورقه متبوع در موتورهای کاوش ایندکس نخواهد شد. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش فرض می نمایند که همگی صفحه ها مو جود در وبسایت قابل ایندکس میباشند. به این ترتیب به کار گیری از مقدار Index کلاً غیر ضروری میباشد.
follow/nofollow به موتورهای کاوش میگوید که پیوند های جان دار در یک شیت را می بایست دنبال نمایند یا این که نه. درصورتی که شما مورد Nofollow را گزینش فرمائید، موتورهای کاوش بعداز کشف پیوند، آن را نادیده می‌گیرند. به صورت پیش فرض، تمامی صفحه های تگ Follow را دارا هستند.
noarchive بازدارنده از ذخیره شدن ورژن کَش گردیده یک شیت بوسیله موتورهای کاوش می‌شود. به صورت پیش فرض، موتورهای کاوش ورژن های آشکار از کلیه صفحه ها ایندکس گردیده را نگه می دارا هستند.
nosnippet به موتورهای کاوش می‌گوید که می بایست از اکران متن توصیفی در کنار تیتر ورقه و URL در نتیجه ها کاوش دوری نمایند.
noodp/noydir تگ های خاصی میباشند که به موتورهای کاوش میگویند نباید اسنیپت های توصیفی راجع‌به ورقه را از دایرکتوری هایی مانند DMOZ یا این که یاهو به دست آورند.
تگ توضیحات متا
از تگ توضیحات متا تحت عنوان توضیح کوتاهی از محتوای برگه استعمال میشود. موتورهای کاوش از لغات کلیدی مو جود درین تگ برای جايگاه بندی استعمال نمی‌کنند، البته توضیحات متا اولی منبع برای اسنپیت هایی از متن میباشد که در ذیل لینک و پیوند ها در موتورهای کاوش اکران داده میشوند.

توضیحات متا تحت عنوان یک متن تبلیغاتی فعالیت می نماید و می‌تواند اعتنا بازدید کننده را به خویش جلب کند. به همین خیال مهم‌ترین نصیب از بازاریابی موتورهای کاوش میباشد. ساخت‌و‌ساز یک توضیح قانع کننده و جالب با به کارگیری از لغت ها کلیدی اصلی می‌تواند نرخ کلیک بالاتری را از کاغذ نتیجه ها به دست آورد.

توضیحات متا می‌تواند هر طولی داشته باشد، ولی موتورهای کاوش عمدتاً اسنیپت های بیشتر از 160 کاراکتر را تماما اکران نمی دهند. به همین خیال و خاطر استعمال از این آیتم تحت عنوان محدوده مطلوب، هوشمندانه خواهد بود.

در نبود توضیحات متا، موتورهای کاوش، اسنیپت جستجویی را از دیگر عنصرها مو جود در شیت تولید می نمایند. برای صفحاتی که لغات کلیدی و موضوعات مختلفی را غرض قرار می‌دهند، این یک تاکتیک دارای اعتبار به حساب آورده می شود.

ساختار نشانی تارنما
نشانی صفحه ها وبسایت (URL ها) قیمت بسیار متعددی از نگرش موتورهای کاوش دارا هستند. این نشانی ها در یک‌سری شرایط اصلی ظواهر می گردند:

از آنجایی که موتورهای کاوش نشانی ها را در حاصل نشان میدهند، استعمال صحیح از آنان قادر است بر روی نرخ کلیک و چشم شدن وب سایت تاثیر بگذارد. این نشانی ها همینطور برای جايگاه بندی صفحه های گزینه به کارگیری قرار میگیرند و آنهایی که نامشان در برگیرنده کوئری های کاوش میباشد در مجموع، سعی بهتری نسبت به بقیه تارنما ها دارا هستند.

همان طور که میدانید نشانی های تارنما در نوار نشانیِ مرورگر ها نیز نشان داده میگردند. اگرچه این مورد تاثیر بسیار اندکی بر روی موتورهای کاوش داراست، ولی ساختار URL ضعیف میتواند تجربه کاربری را مجموعاَ نابود سازد.

نشانی بالا تحت عنوان انکر تکست گزینه به کارگیری قرار میگیرد که به تارنما مرجع اشاره داراست. براین اساس تولید یک URL خوب میتواند تاثیر مثبتی بر روی بهینه سازی داشته باشد.

راهنمای ساخت‌و‌ساز URL
خودتان را مکان استفاده کننده قرار دهید و از دید وی به نشانی وبسایت و صفحه های خویش نگاه فرمائید. در صورتی بتوانید نشانی جانور را به آسانی بخوانید و محتوای آن را حدس بزنید، URL شما توصیفی میباشد. نیازی وجود ندارد همگی جزئیات را در نشانی خویش به فعالیت بگیرید، ولی کارایی فرمائید مسئله محتوا را با به کار گیری از آن در مشت استفاده کننده قرار دهید.

نشانی های تارنما تان هر چه کوتاه خیس باشند، بهتر میباشد
در حالیکه URL های توصیفی بسیار اصلی می باشند، پایین آمدن اندازه آن میتواند نشانی برگه را در حاصل کاوش تماما اکران دهد. در‌این حالت به خیال و خاطر سپاری نشانی و نسخه برداری کردن آن ریلکس خیس می‌شود.

به کار گیری از واژه و کلمه کلیدی در نشانی تارنما اساسی میباشد (البته استعمال بیش تر از حد از آن می‌تواند خطرناک باشد)
در‌حالتی که شیت شما کلمه و واژه کلیدی یا این که عبارت خاصی را غرض قرار می‌دهد، مطمئن باشید که آن را در نشانی خویش قرار داده اید. با این وجود بهتر میباشد به خیال داشته باشید که استعمال بیش تر از حد از عبارات کلیدی برای سئوی وب سایت شما خوب وجود ندارد و تاثیر معکوسی خواهد داشت.

برچسب ها سئو سايت ,
نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 0

درباره ما
موضوعات
آمار سایت
  • کل مطالب : 48
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 9
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 2
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 22
  • بازدید ماه : 43
  • بازدید سال : 100
  • بازدید کلی : 6591
  • <
    پیوندهای روزانه
    آرشیو
    اطلاعات کاربری
    نام کاربری :
    رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    کدهای اختصاصی